Заклад дошкільної освіти №6 комбінованого типу
Дубенської міської ради

Пізнавальна активність дошкільників

    Діти - чарівні створіння. Вони веселі, цікаві, щирі, кумедні. Спостерігати за ними - одне задоволення.

      Сучасний заклад дошкільної освіти першим відкриває перед дитиною світ соціально-суспільного життя.

       Дитина вправі розраховувати на безкорисливу любов, доброзичливість і ласку. Коли дитині добре і спокійно, вона швидко розвивається. А для цього потрібно, перш за все - забезпечити внутрішнє емоційне благополуччя малюка.

       Дитячий садок - новий період в житті дитини. Для неї це, перш за все, перший досвід колективного спілкування, взаємин з однолітками та дорослими.

      З метою створення психологічного комфорту, виявлення індивідуальних особливостей дитини проводяться розвивальні та пізнавальні заняття.

       Спільні ігри, вправи спрямовані на зняття напруги, створюють атмосферу доброзичливості та довіри. Усі заняття побудовані так, щоб дитина відвідуючи сучасний заклад дошкільної освіти відчула, що її люблять, піклуються про неї, сприймають такою, яка вона є.

Діяльність практичного психолога з дітьми раннього віку (2-3 рік життя)

Мета: створювати оптимальні умови для адаптації дитини в закладу дошкільної освіти.

Завдання:

  • відстежувати психічний розвиток дітей раннього віку;
  • сприяти і допомагати в адаптації дітей до закладу дошкільної освіти;
  • вивчення нервово - психологічного розвитку дитини раннього віку;

Діяльність практичного психолога з дітьми молодшого віку (4 рік життя)

Мета: формувати в особистості дитини, як суб'єкта міжоособистісних стосунків,

розвиток емоційної сфери та створення умов для збереження психічного здоров'я дітей.

Завдання:

  • виявляти дітей з ознаками дезадаптованої поведінки;
  • допомогати в адаптації дітей до закладу дошкільної освіти;
  • формувати вміння долати негативні емоційні стани: страхи,тривожність;
  • встановлення взаємовідносин з однолітками через гру;

Діяльність практичного психолога з дітьми молодшого віку (5 рік життя)

Мета: сприяти формуванню сфери взаємостосунків між людьми.

Завдання:

  • створення умов для розвитку творчої дитини;
  • формування рівня комунікативних навичок;

Діяльність практичного психолога з дітьми старшого віку (6 рік життя)

Мета: створювати умови для подальшого навчання дитини в школі, та розвитку творчої особистості.

Завдання:

  • виявити творчі здібності та обдарованість дітей старшого дошкільного віку;
  • психологічний супровід обдарованих дітей, розвиток уяви та творчих здібностей;
  • визначення психологічної готовності дитини до навчання у школі;
  • розвивати емоційно - вольову сферу дошкільників;

 

 

 

 

 

  

 

 

 

Логін: *

Пароль: *