Заклад дошкільної освіти №6 комбінованого типу
Дубенської міської ради

Стратегія розвитку ЗДО

СХВАЛЕНО

Протокол засідання

педагогічної  ради ЗДО №6

31 серпня  2023     №1

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ЗДО №6

 ______ Тамара  НЕСТЕРЕНКО                            

______вересня  2023

 

 

 

 

 

СТРАТЕГІЯ  РОЗВИТКУ

закладу дошкільної освіти № 6

комбінованого  типу

Дубенської міської ради

Рівненської області

(2023 – 2028)

 

    

 

 

                                    CТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ                                     

 

закладу дошкільної освіти №6  комбінованого типу

 Дубенської міської ради Рівненської області

(2023–2028)

 

МЕТА: забезпечення якісної і доступної освіти, гармонійного та різнобічного розвитку дитини, створення в умовах закладу розвивального життєвого простору для формування життєвих компетенцій дітей дошкільного віку та дітей з ООП до вимог оновленого Базового компоненту дошкільної освіти та програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

 

НАШІ ЦІННОСТІ:

Патріотизм – ми виховуємо в учасників освітнього процесу почуття особливої емпатії до людей та суспільства, в якому людина народилася, виросла й де попри можливі труднощі відбувається фізичний, інтелектуальний та духовний розвиток особистості. Ми плекаємо усвідомлення необхідності знати та дотримуватися норм моралі.

Ми виховуємо: відчуття гордості за надбання національної культури, мови, історії, традицій – шанобливе ставлення до культурних здобутків народу, його історичних досягнень, пам’яті про осіб, що полягли за його незалежність та самобутність; здатність зберігати свою національну ідентичність, пишатися приналежністю до українського народу, брати участь у розбудові та захисті своєї держави; готовність діяти в інтересах народу – відчуття потреби зберегти та примножити надбання й добробут українського народу, захищати інтереси країни у разі збройної агресії проти неї.

Відкритість – ми відкриті, наша діяльність зрозуміла, а відносини з партнерами будуються на абсолютній прозорості та довірі.

Гідність – ми утверджуємо з мотивів неповторності кожної людини повагу до її особистості через взаємодію та спілкування.

Толерантність та культурне різноманіття – ми поважаємо й розуміємо багате різноманіття культур нашого світу, форм самовираження і способів проявів людської індивідуальності.

Верховенство права – ми керуємося принципом про те, що держава підзвітна людині за свою діяльність, адже людина створює державу, а не держава – людину.

Екологічна цінність – ми виховуємо усвідомлення важливості взаємозв’язку між життям людини та природою, залежності безпечного співіснування всього живого від стану навколишнього середовища. Відтак утвердження цієї цінності загалом сприяє приборканню споживацького підходу до ресурсів, які нас оточують, а також формує більш осмислене життя кожного учасника освітнього процесу.

Свобода – ми цінуємо право кожної людини на самореалізацію своїх бажань, намірів, ідей – право на те, щоб інші не створювали перешкоди для розвитку особистості.

Лідерство та самореалізація – ми будуємо свою діяльність з урахуванням усвідомлення особою необхідності постійного розвитку протягом усього життя, реалізації творчої іскри, набуття навичок комунікації, роботи в команді, емоційного інтелекту тощо.

Духовність – ми узгоджуємо нашу діяльність із внутрішнім психологічним життям людини, її моральним світом.

Безпека та комфорт дитини- створюємо безпечне та комфортне середовище, будуємо довірливі взаємини між педагогічними працівниками, батьками та адміністрацією.

 

НАША ВІЗІЯ  «Заклад дошкільної освіти №6 - 2028»

 

«Заклад дошкільної освіти №6 – 2028» – це заклад, який:

1) в центрі освітньої  діяльності ставить  особистість дитини, з її уподобаннями та здібностями і весь процес підпорядковує  її  гармонійному  та всебічному росту та розвитку;

2) провадить свою освітню діяльність на основі сучасних  інноваційних технологій  та є взірцем сучасного дошкільного закладу  нашого міста;

3) створює безпечне та комфортне середовище здобувачам  дошкільної освіти та дітям з ООП.

 

НАШІ БЕНЕФЕЦІАРИ,  ПАРТНЕРИ  ТА  СТЕЙКХОЛДЕРИ

 

Наші бенефеціари

Наші  стейкхолдери

Наші партнери

Здобувачі дошкільної освіти.

 

Батьки вихованців.

 

Міністерство освіти і науки України.

Департамент освіти і науки РОДА.

Український центр оцінюванння якості освіти.

Управління ДСЯО в Рівненській області.

РОІППО.

Дубенська міська рада.

Управління освіти Дубенської міської ради.

Центр професійного розвитку педагогічних працівників.

Заклади загальної середньої освіти.

Заклади дошкільної освіти.

Заклади позашкілля.

ІРЦ.

 

SWOT-АНАЛІЗ

  

Напрям

діяльності

ПЕРЕВАГИ

(сильні сторони)

НЕДОЛІКИ

(слабкі сторони)

 

 

 

 

 

 

 

 

Організація освітнього процесу

 

1.Організація освітнього процесу спрямована на реалізацію завдань Базового компонента дошкільної освіти, формування ключових компетентностей за різними освітніми напрямами.

2.Реалізація Базового компонента здійснюється за програмами, затвердженими та рекомендованими МОН України. 3.Чітке планування (календарне та перспективне) освітнього процесу.

4.Значний досвід роботи педагогічних  працівників

5.Впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в

управлінську та навчальну діяльність.

6.Належний рівень програмно-методичного забезпечення для успішної організації освітнього процесу.

 

 

7.Наявність просторих групових

приміщень та мінімально необхідної для організації освітнього процесу матеріально-технічної  бази.

8.Популяризація кращих освітніх практик шляхом проведення професійних конкурсів, конференцій, форумів тощо.

9.Зручний режим роботи ЗДО.

10.Розклад занять відповідно програми розвитку «Українське дошкілля».

11.Достатня територія, що знаходиться в постійному користуванні.

12.Належний рівень підготовки дітей до навчання у школі.

 

 

 

1.  Необхідність розбудови внутрішньої системи    забезпечення якості освіти.

2.Потребує вдосконалення система менеджменту надання освітніх послуг.

3.Відсутність  окремих приміщень для проведення   гуртків за інтересами.

4.Недостатній рівень використання інноваційних підходів і освітньо-виховній діяльності.

5.Відсутність забезпечення групових приміщень комп’ютерами та іншою необхідною технікою відповідно до вимог часу.

6.Відсутність центру для організації STEM-освіти.

7.Відсутність системності у використанні напрацювань педагогів у роботі з дошкільниками.

 

8.Небажання деяких педагогічних працівників змінювати підходи та форми роботи до організації освітньої діяльності, впровадження інновацій та педагогічного досвіду.

9.Недостатнє ресурсне забезпечення для організації дистанційного навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Управлінські процеси закладу дошкільної освіти

 

1.Авторитет і компетентність керівника закладу.

2.Сформовано Стратегію розвитку закладу, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності

3.Щорічно здійснюється планування роботи закладу, спрямоване на реалізацію актуальних завдань та відстежується результативність його діяльності.

 4. Активність та належний інформаційний супровід діяльності закладу на веб-сайті та в соціальних медіа (Facebook).

 5.Наявність відкритої мережі Wi-Fi.

6.Розбудована мережа партнерських стосунків із педагогічними працівниками ЗДО міста та ОТГ.

7.Партнерство у відносинах між адміністрацією і колективом закладу.

8.Чіткий розподіл обов’язків між членами адміністрації.

9.Наявність фахівців з вищою педагогічною освітою.

10.Партнерська взаємодія з органами управління освітою Дубенської міської ради,  ЦПРПП, ІРЦ, адміністрацією закладів освіти тощо.

1.Заходи плану роботи на рік не завжди виконуються в повному об’ємі .

2.Недостатній рівень сформованості єдиних цінностей/традицій та корпоративної культури.

3. Потребує вдосконалення система мотивації співробітників.

4.Посадові інструкції та розподіл функцій потребують вдосконалення.

 

 

 

 

 

 

 

 

Формування інклюзивного освітнього простору

 

 

 

1.У закладі функціонують інклюзивні групи для дітей з ООП, які забезпечені асистентами вихователів.

2.З дітьми з ООП працюють необхідні фахівці з метою реалізації завдань інклюзивного навчання.

3.Розроблено  індивідуальні програми розвитку для дітей з ООП, до розроблення яких залучаються батьки.

4.Заклад тісно працює з ІРЦ щодо психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

5.Створене предметно-просторове розвивальне середовище,яке відповідає віковим особливостям дошкільників.

  

 

1.Відсутність окремих кабінетів: вихователя-методиста, практичного психолога, ресурсної кімнати.

2.Недостатнє наповнення ігрових зон в групових приміщеннях матеріалами та іграшками для дітей з ООП.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріально-технічне забезпечення

 

1.Належна матеріально-технічна база закладу.

2.Підключення до мережі Інтернет.

3.Відповідність умов роботи санітарно-гігієнічним вимогам.

4.Стабільність бюджетного фінансування.

5.Медичний блок забезпечено необхідним обладнанням, надається якісне медичне обслуговування.

6.Харчоблок обладнаний  необхідним технологічним обладнанням. Створені умови для якісного харчування дітей дошкільного віку.

7.Приміщення пральні обладнане та відповідає вимогам.

8.У закладі наявне освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення.

9.Оновлено систему пожежної безпеки, здійснено замір опору та ізоляції.

10.Групові приміщення забезпечені сучасними меблями, які відповідають віковим та ростовим особливостям дітей.

 

 

 

1.Потребує  заміни покрівля закладу.

2.Потребує утеплення будівлі закладу.

3.Потебує сучасного фасаду будівлі закладу.

4.Потребує ремонту фундаменту будівлі закладу.

5.Необхідність у заміні  огорожі ЗДО.

6.Потребує ремонт підлоги в кабінеті методиста.

7.Необхідність у ремонті окремих пісочниць, заміні декількох пісочниць з кришками для закривання, встановленіі малих  архітектурних форм сучасного зразка.

8. Аварійний стан асфальтового покриття на території закладу.

.

 

 

 

МОЖЛИВОСТІ

ЗАГРОЗИ

1.Наявність професійного конкурентоспроможного кадрового потенціалу педагогічних працівників.

 

2.Можливість співпраці з кращими педагогами міста та області.

 

3.Фандрайзинг (залучення коштів донорів, меценатів, спонсорів, благодійної допомоги тощо).

 

4.Академічна мобільність (у тому числі вивчення закордонного досвіду).

 

5.Запровадження в закладі додаткових платних освітніх послуг за результатами вивчення потреб споживачів.

 

6.Запис фрагментів занять педагогів, які можуть поділитися досвідом із впровадження інноваційних технологій в дошкільній освіті.

 

7.Впровадження брендінгової політики закладу.

 

 

 

 

 

 1.Консервативне ставлення до змін частини бенефеціарів ЗДО.

 

2.Скорочення фінансування з міського та державного бюджетів.

 

3.Конкуренція на ринку надання послуг із дошкільної освіти   ( громадські організації, приватні заклади освіти тощо).

 

4.Погіршення якості послуг через пануючий дистанційний формат роботи. Втрата частини вихованців у зв’язку з браком «живого спілкування» та тренінгових форм роботи.

 

5.Несприятлива демографічна ситуація, зменшення кількості вихованців.

 

6.Швидке моральне «зношування» комп'ютерної техніки.

 

7.Низький рівень заробітної плати співробітників в умовах інфляції. Зниження престижу професії педагога через низьку матеріальну винагороду.

 

8.Зростання цін на енергоносії та комунальні послуги.

 

9.Політична нестабільність у зв’язку з військовим станом.

 

 

 

 

 

Стратегічні цілі та очікувані  результати  виконання Стратегії  розвитку

з/п

Стратегічні цілі

Очікувані результати

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

Створення умов

для надання якісної освіти

 

-формування компетентностей дітей відповідно Базового компоненту

-висока пізнавальна діяльність дошкільників, формування в них позитивної соціальної поведінки в суспільстві, розвиток самостійності;

-створення безпечних умов для життя та здоровя учасників освітнього процесу;

-формування соціальго-громадянської компетентності;

-створення інклюзивного освітнього простору для дітей з ООП;

-соціалізація дітей з особливими освітніми потребами;

-підвищення якісних показників здоров’я дітей дошкільного віку;

-забезпечення  якісного харчування дітям. 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

Фахова діяльність

 педагогічних працівників

-розвиток системи академічної доброчесності в закладі

- формування довіри батьківської громадськості до освітньої діяльності закладу;

-підвищення рівня фахової компетентності педагогічних працівників, сприяння їх саморозвитку;

-поширення кращого педагогічного досвіду за межі освітнього простору закладу;

-активне включення батьків в освітній процес ЗДО;

-створення взаємовигідного соціального партнерства.

 

 

 

3.

 

 

Управлінські процеси закладу дошкільної освіти

-впровадження сучасних інноваційних технологій в освітній процес;

-високий професійний рівень педагогічних працівників;

-створення психологічно комфортного середовища.

 

4.

Матеріально-технічне забезпечення

-відповідність приміщень та території ЗДО сучасним санітарно-гігієнічним вимогам.

СТРАТЕГІЧНІ  ЦІЛІ  РОЗВИТКУ ЗДО №6

(2023–2028)

 

Завдання

Спосіб реалізації

Термін виконан-

ня

Відповідальні

Відмітка про виконання

Стратегічна ціль. 1. Створення  умов для надання якісної  освіти

Операційна ціль 1.1. Реалізація Базового компоненту дошкільної освіти 

 

Завдання 1. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею різних компетентностей

 

 

 

1.Здійснення освітнього процесу за програмами, затвердженими МОН України.

2.Реалізація варіативного складника Базового компоненту через організацію гуртків.

3.Організація та проведення  заходів з усіма учасниками освітнього процесу з національно-патріотичного виховання, формування любові до рідного краю, історії, культури й традицій свого народу.

4.Розробка системи занять та дидактичного забезпечення для роботи з вивчення віршів за допомогою мнемотехніки.

5.Використання ІКТ у роботі з дітьми дошкільного віку.

6.Проведення щорічних акцій та тематичних  тижнів щодо формування в усіх учасників освітнього процесу навичок, орієнтованих на сталий розвиток

7.Проведення свят із залученням батьків:

 «Традиції мого роду»;

«Рідна моя земле, мати Україно»;

«Солов’їна українська мова».

8.Складання перспективного плану та конспектів занять про місто для дітей дошкільного віку.

9. Організація та проведення благодійних акцій, акцій про відзначення державних свят.

10.Проведення тематичних екскурсій до історичних місць,

краєзнавчого музею.

 

 

 

2023 -2028

 

 

2023-2028

 

 

 

 

2023-

2028

 

 

 

 

 

 

 

2024

 

 

 

2023-2028

 

 

2023-2028

 

 

 

 

 

2024

 

 

 

 

 

2025

 

 

 

 

2023-2028

 

 

 

2024

 

 

 

Педагоги закладу

 

 

Педагоги закладу

 

 

 

 

Вихователь-методист

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь-методист

 

 

Педагоги закладу

 

 

Директор ЗДО

Вихователь-методист

 

 

 

 

Педагоги закладу

 

 

Вихователь-методист.

Педагоги закладу.

 

 

 

Вихователь-методист.

Педагоги закладу.

 

 

Вихователь-методист

 

 

 

Оперативна  ціль 1.2.

Створення ігрового  предметно-розвивального  середовища

 

 

Завдання 1. Облаштування безпечного, сучасного, динамічного ігрового простору в групових приміщеннях

 

1.1 Оновлення предметно-розвивального середовища дидактичними, ігровими матеріалами та посібниками відповідно до Примірного переліку ігрового та дидактичного обладнання в ЗДО

1.2 Створення умов для ігор з піском і водою

1.3 Оновлення куточків релаксації в групових приміщеннях

 

 

 

 

2023, 2025, 2027

 

 

 

 

2025

 

 

2026

 

 

 

 

 

Директор ЗДО, вихователь-методист, педагоги закладу

 

 

Педагоги груп раннього віку

Педагоги закладу

 

 

 


   Завдання 2. Облаштування безпечного, сучасного, розвивального простору на території ЗДО

 

 

 

2.1Оновлення прогулянкових майданчиків сучасним ігровим обладнанням

2.2Розроблення екологічних стежинок

2.3Оновлення спортивного майданчику на території ЗДО

 

 

 

 

2024-2025

 

 

2025

 

2026

 

Директор закладу, завідуючий господарством.

Педагоги усіх вікових груп.

Директор ЗДО, інструктор з фізкультури

 

 

Операційна ціль 1.3. Формування  інклюзивного  освітнього  простору

 

 

 

Завдання 1.

Забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП

 

1.1Співпраця з інклюзивно-ресурсним центром, залучення його фахівців до розроблення індивідуальних програм розвитку, консультацій педагогів для надання якісного психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП

 

1.2 Забезпечення системної організаційно-методичної та роз’яснювальної роботи серед працівників щодо забезпечення права на освіту дітям з ООП

 

1.3 Надання додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять(послуг) дітям з ООП.

 

 

 

 

2023-2028

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2023-2028

 

 

 

 

2023-2028

 

 

Директор закладу, вихователь-методист, практичний психолог

 

 

 

 

 

Директор закладу, вихователь-методист, педагоги

 

 

Практичний психолог, вчителі  з корекційно-розвиткової роботи

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2.  

Забезпечення безпечного розвивального середовища

 

2.1 Створення в інклюзивних групах ресурсних куточків з ігровим, дидактичним матеріалом для індивідуальної роботи з дітьми з ООП.

2.2 Забезпечення ресурсної кімнати  спеціальним обладнанням та матеріалами відповідно до вимог Типового переліку допоміжних засобів для навчання осіб з ООП.

 

 

 

 

 

2023

 

 

 

 

 

 

 

2025

 

 

 

Педагоги інклюзивних груп

 

 

 

 

 

 

Директор ЗДО

 

 

Операційна ціль 1.4. Створення умов для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти

 

 

 

 

Завдання 1

Формування здоров’язбережувального середовища

 

 

1.1Впровадження в практику роботи

здоров’язбережувальних технологій

1.2Проведення Днів здоров’я (щомісячно, в четверту середу ) та Тижня БЖД  у квітні (травні).

1.3 Проведення семінару для педагогів «Жива душа природи»

1.4Оновлення спортивного обладнання для занять з фізкультури

1.5 Створення  проєкту оздоровчої спрямованості інноваційних технологій в ЗДО.

 

 

2023-2028

 

 

2023-2028

 

 

 

2024

 

2023, 2027

 

 

2026

 

 

Інструктор з фізкультури, педагоги закладу

Інструктор з фізкультури, педагоги закладу

 

Вихователь-методист

 

Директор ЗДО

 

Інструктор з фізкультури, педагоги закладу

 

 

 

 

 

 

Завдання 2. 

Створення умов для якісного харчування

2.1 Харчування дітей здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», відповідно санітарного законодавства

2.2 Формування культурно-гігієнічних навичок

2.3  Здійснення контролю за якістю харчування, дотримання вимог санітарного законодавства

 

 

 

 

2023-2028

 

 

 

 

 

 

 

 

2023-2028

 

 

2023-2028

 

 

 

Директор закладу, старша медична сестра

 

 

 

 

 

 

 

Педагоги закладу

 

Директор закладу, старша медична сестра

 

 

Стратегічна ціль 2. Фахова діяльність педагогічних працівників

 

Операційна ціль 2.1. Підвищення рівня професійної майстерності

педагогічних працівників

 

 

 

 

 

 

Завдання 1. 

Створення атмосфери академічної доброчесності в освітньому закладі

1.1 Створення Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу

1.2 Дотримання принципів академічної доброчесності відповідно до своєї компетенції

1.3Розміщення на стенді «Інформаційного вісника» інформації про «Академічну доброчесність в нашому закладі».

1.4Проведення інформаційної роботи щодо роз’яснення та популяризації принципів академічної доброчесності серед учасників освітнього процесу (бесіди, батьківські збори. Тренінги, перегляд вебінарів).

 

2023

 

 

 

2023-2028

 

 

 

2024

 

 

 

 

2023-2028

 

Директор закладу, педагоги

 

 

Усі учасники освітнього процесу

 

 

Вихователь-методист

 

Директор закладу. Вихователь-методист, практичний психолог

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2. 

Створення комфортних умов для професійного зростання та розкриття творчого потенціалу кожного педагогічного працівника

2.1 Створення умов для професійного самовдосконалення педагогічних працівників.

2.2 Організація співпраці з установами та закладами України, що надають освітні послуги з підвищення кваліфікації.

2.3Вивчення, узагальнення та впровадження досвіду роботи найкращих педагогічних працівників закладу освіти.

2.4 Створення системи моніторингу динаміки  зростання професійного і творчого потенціалу  педагогічних працівників.

2.5Залучення педагогічних до участі у фахових та методичних заходах Всеукраїнського та обласного рівнів.

2.6 Створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками та технологіями навчання.

2.7 Організація  і проведення різноманітних методичних заходів для педагогічних працівників, використання інтерактивних форм роботи з педагогами.

2.8Забезпечення обов’язкового  проходження педагогічними працівниками курсової підготовки у між атестаційний період відповідно до перспективного плану.

2.9 Створення  умов для систематичного поповнення та використання педагогічними працівниками закладу методичного фонду літератури, методичних матеріалів, інтернет-ресурсів.

2.10 Моніторинг якості професійної діяльності  педагогів закладу (діагностичні карти, анкетування, тестування)

 

 

 

2023-2028

 

 

2023-2028

 

 

 

2023-2028

 

 

 

2023-2028

 

 

 

2023-2028

 

 

 

2023-2028

 

 

 

2023-2028

 

 

 

 

 

 

2023-2028

 

 

 

 

 

 

 

2023-2028

 

 

 

 

 

 

 

2023-2028

 

 

Вихователь-методист

 

 

Вихователь-методист

 

 

Директор закладу, вихователь-методист

 

 

Директор закладу, вихователь-методист

 

Директор закладу, вихователь-методист

 

 

Вихователь-методист

 

 

Вихователь-методист

 

 

 

 

 

Директор закладу, вихователь-методист

 

 

 

 

 

 

Вихователь-методист

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь-методист

.

 

 

Операційна ціль 2.2. Педагогіка партнерства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 1.

 Налагодження співпраці з батьками з питань розвитку, навчання і виховання дітей

 

 

1.1. Залучення батьків до участі в освітньому процесі, розвагах, святах

1.2.Проведення батьківських зборів з використанням нетрадиційних форм роботи

1.3.Комунікація з   батьками через онлайн-сервіси, соціальні мережі, електронні платформи.

1.4.Моніторингові дослідження рівня задоволеності батьків якістю надання освітніх послуг.

1.5. Залечення батьків до ландшафтного дизайну території ЗДО.

 

 

 

 

 

 

 

2024

 

 

2023-2028

 

2023-2028

 

2023-2028

 

 

2023-2028

 

 

2023-2028

 

 

 

 

Педагоги закладу

 

Педагоги закладу

 

 

 

Педагоги закладу

 

Директор закладу,

вихователь-методист

 

Директор закладу, педагоги

 

 

Стратегічна ціль 3. Управлінські процеси закладу дошкільної освіти

Операційна ціль 3.1.

Створення якісної  системи управлінської  діяльності 

 

 

Завдання 1. 

Кадрова політика

 

1.1 Формування штату закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних працівників та інших працівників відповідно до штатного розпису

1.2.Забезпечення достатнього рівня володіння  педагогічними працівниками інноваційних технологій та впровадження їх в освітній процес.

1.3 Створення умов для постійного підвищення кваліфікації, участі педагогів у експериментальній діяльності.

1.4 Здійсненя атестації педагогічних працівників відповідно до Типового положення про атестацію

 

 

 

 

2023-2028

 

 

 

 

 

2023-2028

 

 

 

 

 

2023-2028

 

 

 

2023-2028

 

 

 

Директор закладу

 

 

 

 

 

Вихователь-методист

 

 

 

 

 

Вихователь-методист

 

 

 

Голова та члени атестаційної комісії

 

 

 

 

 

Завдання 2.

 Створення атмосфери довіри, інформаційної прозорості, конструктивної співпраці між учасниками освітнього процесу та громадою

 

 

 

1.1 Здійснення планування роботи закладу та відстеження його результативності відповідно до Стратегії розвитку.

1.2 Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

1.3Здійсненя само оцінювання якості освітньої діяльності.

1.4.Створення психологічно комфортного середовища, яке забезпечує конструктивне спілкування учасників освітнього  процесу та сприяє формуванню їх взаємної довіри.

1.5 Оприлюднення інформації про діяльність  закладу на відкритих загальнодоступних ресурсах.

 

 

 

 

 

 

2023-2028

 

 

 

2023-2028

 

2023-2028

 

 

 

2023-2028

 

 

 

 

 

2023-2028

 


 

Директор закладу

 

 

 

Директор закладу

 

Директор закладу

 

 

 

Директор закладу,

педагоги

 

 

 

 

Директор закладу

 

Стратегічна ціль 4. Матеріально-технічне забезпечення

 

Операційна ціль 4.1. Забезпечення належних умов для навчання і виховання відповідно до сучасних  санітарно-гігієнічних,  технічних та педагогічних вимог

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 1. 

Здійснення заходів щодо модернізації матеріально-технічної бази

 

1.Проведення поточного ремонту в приміщеннях:

- групових приміщеннях;

- музичній залі;

- методичному кабінеті;

- харчоблоці;

 - кабінеті психолога.

- ремонт  пісочниць (виготовлення кришок до них);

- ремонт тротуарних доріжок наволо ЗДО;

- ремонт фундаменту закладу;

- заміна покрівлі;

- утеплення та оновлення фасаду закладу;

- оновлення дитячих меблів;

- оновлення

технологічного обладнання на харчоблоці;

 -виготовлення шафи на пральню для складання постільної  білизни.

 

 

 

2023-2025

2025

2026

2023

2028

2025-2027

 

2025

 

2025

 

2026

 

2024

2025

 

 

2023-2028

 

2025

 

 

 

 

Директор закладу, завідувач господарства

 

Працівники закладу, завідувач господарства

Директор закладу, завідувач господарства

Директор

Директор

Директор

Директор

 

Завідувач господарства

 

Директор

Завідувач господарства

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

 

 

  1. Мета та цінності ЗДО №6                                                                  ст.1

 

  1. Наші бенефеціари, партнери та стейкхолдери                                ст.3

 

  1. SWOT- Аналіз                                                                                     ст.3

 

  1. Можливості та  загрози                                                                       ст.6

      

  1. Стратегічні цілі та очікувані  результати  виконання Стратегії  розвитку                                                                                               ст.7

 

  1. Стратегічні цілі розвитку ЗДО №6 (2023 – 2028)                            ст.8

 

 

  

 

 

 

Логін: *

Пароль: *