Заклад дошкільної освіти №6 комбінованого типу
Дубенської міської ради

ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

ПЕДАГОГІЧНІ      РАДИ

Форма

прове

дення

 Зміст   заходів

Термін проведення

Відповідальний

Примітки

 

 

 

 

Педагогічна

вітальня

 

ЗАВДАННЯ  ЗДО  на  2023 – 2024 н. рік

1.Виконання рішень попередньої педради.

2.Пріоритетні завдання розвитку дошкілля у становленні особистості та створення безпечних умов організації освітнього процесу в ЗДО в умовах воєнного стану у 2023-2024 н. році.

3. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2023/2024 н.р. у закладах дошкільної освіти (Додаток до листа МОН України №1/12490-23 від 21.08.2023р.).

4.Обговорення  та  затвердження  річного  плану  освітньої  роботи  на  2023 – 2024 н. рік; режиму дня, розкладу занять, графіку роботи гуртків.

5.Психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану.

 

 

 

 

 

31.08.

2023р.

 

 

 

1.Директор ЗДО

Тамара

НЕСТЕРЕНКО

2.Директор ЗДО

Тамара

НЕСТЕРЕНКО

 

3.Вихователь-методист

Тетяна

ГАВРИЛЮК

4.Директор ЗДО

Тамара

НЕСТЕРЕНКО

5.Практичний психолог

Людмила

ХОЛОД

 

 

 

 

 

Година

колективного мис

лення

 

БЗПЕКА    ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ   ДИТИНИ   

1.Виконання рішень попередньої педради.

2.Безпека життєдіяльності дитини: завдання Базового компонента.

3.Виховання безпечної поведінки дітей з раннього віку.

4.Як досягти безпеки дітей? Напрями роботи з досвіду.

5.Безпека життєдіяльності дітей під час занять з фізичної культури.

6.Плануємо роботу з безпеки дошкільнят.

7.Охорона життя і здоров’я дітей.

8.Моніторинг роботи педагогів з організації  безпеки життєдіяльності дітей (Інформація за результатами тематичної перевірки).

 

 

 

23.11.

2023р.

 

1.Директор ЗДО

Т.Нестеренко

2.С.Кошелюк

3.Л.Кідиба

4.Т.Луцюк,

Н.Янішевська,

Н.Шумська,

В.Нагорнюк

5.Фізінструктор

С.Лаговська

6.Вихователь-методист

Т.Гаврилюк

7.Медична сестра А.Рикова

8. Вихователь-методист

Т.Гаврилюк

 

 

 

 

 

 

Круглий

стіл

ЩОБ СЕРЦЕ ВІДГУКНУЛОСЬ НА КРАСУ

1.Виконання рішень попередньої педради.

2.Усвідомлення дитиною себе як частини природи через спілкування з нею.

3.Занурення у світ природи за допомогою предметно-схематичного моделювання.

4.Еколого-розвивальне середовище – складова екологічного захисту дитини. Оформлення зони «Космічне виховання».

5.Використання форм та методів екологічного виховання дошкільників з метою формування в них національно-патріотичних почуттів (з досвіду роботи вихователів).

6.Ефективні засоби пізнавальної діяльності дітей в процесі ознайомлення з природою рідного краю (Інформація  за результатами тематичної перевірки).

 

 

 

 

15.02.

2024р.

 

 

1.Директор ЗДО

Т.Нестеренко

2.І.Горіна

 

3.Л.Гаврилюк

 

4.Т.Грель

 

5.Ю.Стрельчук

З.Карпюк,

Л.Кочева

 

6. Вихователь-методист

Т.Гаврилюк

 

 

 

Форма

прове

дення

 

 

Зміст   заходів

 

 

 

Термін проведення

 

 

 

Відповідальний

 

 

 

Примітки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педаго

гічний

міст

 

 

ДИДАКТИЧНА  ГРА  В  ОСВІТНЬОМУ  ПРОЦЕСІ

 

1.Виконання рішень попередньої педради.

 

2.Особливості використання дидактичних ігор та вправ в освітньому процесі.

 

3.Розвиток інтелектуальних здібностей дошкільників в ігротеці розвивальних ігор.

 

4.Дидактичні ігри – український матеріал Монтессорі.

 

5.Дидактичні ігри та вправи в роботі з дітьми з ООП.

 

6.Аукціон педагогічних ідей щодо використання дидактичних ігор в освітньому процесі з дітьми (обмін досвідом).

 

7.Роль дидактичних ігор в підготовці старших дошкільників до школи та життя (Інформація  за результатами  тематичної перевірки).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.05.

2024р.

 

 

 

 

1.Директор ЗДО

Т.Нестеренко

 

2.В.Намчук

 

 

3.В.Бондарчук

 

 

 

4.Л.Бондарчук

 

 

5.Асистент

вихователя

О.Гайдай

6.І.Капітула,

Л.Гаврилюк,

Т.Грель,

Н.Шумська

7.Вихователь-методист

Т.Гаврилюк

 

 

 

ПРОБЛЕМНИЙ  СЕМІНАР    

 

Форма

проведення

заходів

Зміст  заходів

Термін

виконання

Відповідальний

 

Примітка

 

Проблемний семінар-практикум на тему:

ЖИВА ДУША РІДНОЇ ПРИРОДИ ”

Мета семінару: налаштування педагогів на самоосвіту і саморозвиток з метою покращення якості освітнього процесу через опрацювання надбань української педагогічної спадщини та опанування сучасними технологіями щодо формування в дітей дошкільного віку базису особистісної культури та екологічної вихованості, пізнавального та емоційно - ціннісного ставлення до природи рідного краю як одного з основних завдань національно-патріотичного виховання.

Завдання семінару:

-Зорієнтувати роботу педагогів на створення найоптимальнішого розвивального середовища для формування в дітей екологічних знань та вмінь;

-активізувати вихователів на творчий пошук найоптимальніших засобів та прийомів формування природничих знань у  дошкільників та реалізації завдань освітнього напряму «Дитина в природному довкіллі»;

-продовжувати формувати навики взаємодії досвіду і використання ефективної групової взаємодії під час проведення семінару-практикуму;

-формувати навички самостійної роботи з психолого-педагогічною літературою, застосування теоретичних знань на практиці, розвивати вміння аналізувати та систематизувати отриману інформацію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2023 – 2024  н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь-методист

Тетяна

ГАВРИЛЮК

 

 

 

 

 

Круглий

стіл

Сприймати природу розумом і серцем

1.Щедрий голос природи змалку слухаємо ми.

2.Формування розуміння цінності життя і здоров’я людей, їх залежність від природного довкілля, впливу природних факторів.

3.Система роботи з екологічного виховання в ЗДО:

3.1.Заняття по ознайомленню з природним довкіллям;

3.2.Спостереження та екскурсії – джерело природничо-екологічних знань;

3.3.Куточки живої  природи.

4.Казковий дивосвіт В. Сухомлинського.

5.Тест «Що визнаєте про рослин і тварин  нашої місцевості».

Практично:

1.Опрацювати  Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти), Програму розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

(зі змінами і доповненнями), Методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023-2024 навчальному році(додаток до листа МОН від 21.08.2023 №1/12490-23) по даній проблемі.

2.Огляд-конкурс «Куточок живої природи».

3.Пам'ятка для вихователів «Природа звіку мудра, а тому…»

 

 

 

 

 

 

 

26.10.

2023 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Т.Гаврилюк

 

2.Н.Шумська

 

3.1.Т.Луцюк

 

3.2.Н.Янішевська

 

3.3.Л.Гаврилюк

4.В.Бондарчук

5.Т.Гаврилюк

 

1.Вихователі

всіх вікових груп

 

2. Вихователі

всіх вікових груп

 

3.Вихователь-

методист

Т .Гаврилюк

вихователі

 

 

 

 

 

 

Година

колектив

ного

мислення

 

 

 

 

 З любовю до всього живого

 

1.Планування занять  та дитяче експериментування.

2.Екологічні ігри.

3.Екологічні проекти.

4.Педагогічні ситуації.

5.Соціально-моральні задачі та логічні завдання.

6. «Скарги природи» та екологічні знаки.

7.Вікторина «Чи знаєте ви природу?»

 

Практично:

1.Колективний перегляд екоформ роботи з дітьми

«Експедиція в навколишню природу».

2. Підбірка віршів, прислівїв та приказок для  роботи з дітьми по даній проблемі.

3.Вернісаж дитячих робіт «Земля – наш рідний дім»

 

 

 

 

 

 

 

 

22.01.

2024 року

 

 

 

 

 

1.Ю.Стрельчук

 

2.Т.Грель

3.Л.Кедись

4.С.Кошелюк

5.В.Нагорнюк

6.З.Карпюк

7.Вихователь-

методист

Т. Гаврилюк

 

1.Вихователі

всіх вікових груп

2.Вихователі

всіх вікових г

 

3.Вихователі

всіх вікових груп,батьки

 

 

 

 

 

 

Педаго

гічна

мозаїка

 

Всі ми – діти однієї матері-Природи

 

1.Емоційне спілкування дитини з природою як умова творчого осягнення світу.

2.Загальні вимоги до спільної роботи ЗДО і сім’ї з метою виховання у дітей національно-патріотичних почуттів.

3.Організація дитячої праці в природі.

4.Організація і зміст дослідницької діяльності дітей в природі.

5.Екологічна безпека дитини.

6.Природничі цікавинки «Чи знають Ваші діти?».

 

 

Практично:

1.Тиждень «Зеленого світу» в садку

«Всі ми -  діти однієї  матері Природи».

2. Памятка для батьків

по екологічному вихованню дітей.

3.Написати

 «Лист-звернення до всіх дітей рідного краю (Дубенщини)».

4.Узагальнити матеріали семінару,

підготувати рекомендації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.03.

2024 року

 

 

 

1.Практичний

 психолог

Л. Холод

 

2.Л.Кідиба

 

3.В.Намчук

 

4.Л.Бондарчук

 

5.І.Капітула

6.І. Горіна

 

 

1.Вихователь-методист

Т. Гаврилюк,

вихователі.

2.Вихователі

всіх вікових груп

 

3.Вихователі

старших груп

4.Вихователь-методист

Т. Гаврилюк

 

 

  ТВОРЧА ГРУПА "ПОШУК"

Форма

проведен-

ня

заходів

 

Зміст  заходів

Термін проведення

 

Відповідальний

 

Примітки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Круглий

стіл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Година

колективного

мис-лення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педаго

гічна

мозаїка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Продовжити роботу творчої групи «Пошук» на 2023-2024 н. рік у складі:

Керівник творчої групи: Інна Горіна;

Директор ЗДО №6: Тамара Нестеренко;

Вихователь-методист: Тетяна Гаврилюк;

Вихователі: Любов Гаврилюк, Тамара Луцюк, Тетяна  Грель, Наталія Шумська, Юлія Стрельчук, Наталія Янішевська, Світлана Кошелюк, Валентина Намчук.

Музичні керівники: Любов Скрипник, Оксана Бречко.

 

2. Продовжити  роботу творчої групи «Пошук»  у  2023 – 2024 н. р.  по поглибленому вивченню проблеми

 

«СОЦІАЛЬНО-ГРОМАДЯНСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ДОШКІЛЬНИКА»

Мета: формування соціально-громадянської компетентності у дітей дошкільного віку, консолідуючи зусилля педагогів і батьків для зміцнення національної ідентичності дітей, як основи, яка виховує справжній патріотизм; утвердження  активної позиції громадянина України, виховання ціннісного ставлення до своєї родини, роду, історії, традицій, культури.

Завдання творчої групи:

-продовжувати ознайомлювати педагогів з основними документами, що розкривають важливу роль соціально-громадянської компетентності особистості на етапі дитинства у гармонійному становленні особистості (Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти), Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (освітній напрям «Дитина в соціумі) (зі змінами і доповненнями), Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2023 – 2024 н. р. у закладах дошкільної освіти (додаток до листа МОН від 21.08.2023 №1/12490-23);

  • продовжувати формувати навики взаємодії досвіду і використання ефективної групової взаємодії під час роботи.

 

І-е засідання 

Дитина в колисці рідного краю

1.Українська ментальність та завдання національного виховання.

2.Завдання, спрямовані на збереження та розвиток національної своєрідності.

3.Пріоритет – виховання моральних рис.

4.Різноманітність форм і методів формування громадянської поведінки у дошкільників.

5.Виховання любові до рідної української мови, її скарбів.

6. Освітньо-мистецька цінність української народної іграшки.

 

 

 

 

 

 

 

Практично:

1.Опрацювати  Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти), Програму розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (зі змінами і доповненнями), інтернет-ресурси по даній проблемі.

 

2.Майстер-клас по виготовленню української народної іграшки «Ляльки Мотанки».

 

 

 

2-е засідання

Біля джерел дитячої гідності

1. Плекаємо громадянськість.

2.Виховувати відповідальність вільної людини.

3.Як проявляється гідність у дошкільників.

4.Методи формування почуття власної гідності у дошкільників.

5.Формуємо основи світобачення дітей (з використанням літературних творів В.Сухомлинського).

6.Психологічний комфорт як передумова морального становлення особистості.

 

Практично:

  1. «Україна починається з тебе».

Перегляд сучасних форм роботи з дітьми.

  1.  «Казки, що вчать доброти»».

 Вернісаж творчих робіт вихованців та батьків

(за творами В.Сухомлинського).

 

 

 

3-е засідання

Стежками рідного краю

1.Шануймо себе і всіх довкола.

2.Що повинен знати малюк про рідне місто?.

3.Використання легенд у роботі з дітьми.

4.Українська писанка вчить любові.

5.Педагогічні ключі В.Сухомлинського «Все починається з дитинства».

 

 

Практично:

1.«Великі традиції зміцнюють родину»

Родинні  майстер-класи з писанкарства.

 

2.Скласти рекомендації педагогам.

3.Узагальнити матеріали творчої групи

за 2023-2024 н. рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протягом

2023-2024

н. року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.11

2023 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь-

методист

Тетяна

Гаврилюк;

Керівник творчої групи «Пошук»

Інна  Горіна

 

 

 

 

 

 

 

Керівник творчої групи «Пошук»

Інна Горіна,

1.Наталя

Шумська,

2.Тетяна Грель,

3.Світлана Кошелюк,

4.Юлія

Стрельчук,

5.Тамара

Луцюк,

6.Любов Гаврилюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.02

2024 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25.04.

2024 р.

 

 

 

 

 

 

1.Всі педагоги

 

2. Керівник творчої групи «Пошук»

Інна Горіна

 

 

 

 

1.Валентина

Намчук,

2.Віта

Нагорнюк,

3.Зоя

Карпюк,

4.Любов Кочева,

5. Віка

Бондарчук,

6. Практичний психолог

Людмила Холод

 

Всі вихователі

 

Всі вихователі

 

 

 

1.Наталія

Янішевська,

2.Любов

Кедись,

3.Інна

Капітула,

4.Лариса

Кідиба,

5. Керівник творчої групи «Пошук»

Інна Горіна.

1.Вихователі

середніх-старших груп

2.Керівник та члени тв.групи

3. Керівник

Інна Горіна

 

 

 

  

 

 

 

Логін: *

Пароль: *